Wednesday, July 6, 2011

06.07.2011

puasa nak dekat, makin lama makin tua lah aku ne kan, tadi baru balik dari serdang. jumpe hasif rosli dan had a small chat. well agak janggal na borak after a few months ta jumpe, ape ape pun rasa macam na bagi tahu satu dunia yang aku sangat sangat la gembira dan ta sabar bila la jumpe dia lagi. dia da gemuk sikit, kuat makan lah tu tapi tadi macam ada something je dia na bagi tahu aku tapi aku ta boleh na open talk sebab dia bawa kawan dia sekali,so ta private la kan. by the way dapat kiss pipi dia kiri kanan, tangan dia sekali dapat hug kejap, rasa macam mati hidup balik, tahu tak macam mana gembira nye aku tadi, hanya aku je tahu rasa na jerit jerit je yang aku pergi serdang jumpe dia, aku tahu hati aku ta leh tipu walau mulut aku cakap yang aku dengan dia dah tade pape,actually TAK PUN ! aku still setia, dan still nak kan dia, sampai bile pun aku akan cube untuk juangkan cinta aku even macam dah makin na renggang tapi aku still tahan jauh mana pun aku dengan dia aku akan try jugak pergi carik dia, harap dia boleh nampak la macam mana aku sayang sangat dekat dia, hari hari aku nangis, tapi kali ne aku na nanges GEMBIRA even aku ada tira,ada eny, shena dan kawan kawan rumah,kalaupun aku jatuh kat lautan pun ,orang yang atas kapal melihat aku, dan mereka mahu tolong selamatkan aku, aku tetap na HASIF yang selamat kan jugak macam tu la cerita aku sekarang,even ramai yang suruh aku ne move on untuk pulih kan hati yang dah remuk tapi aku tetap setia tunggu dia untuk ubatkan hati aku ne, sebab satu je aku pegang janji dia, 'UMI,awak lah perempuan yang first and last jumpe arwah ayah, saya janji akan naik pelamin dengan awak,walau dengan apa keadaan pun kita bergaduh,ingat lah gambar lama kita, cuba ingatkan balik kenagan kita.' memang selalu aku buat sebab aku ta boleh tipu hati aku jugak yang aku MASIH SAYANG KAN HASIF. baba, kalau awak baca ,tolong jangan buang saya jauh jauh lagi. saya memang perlukan awak , even in just a moment. awak kene ingat ,tade perempuan lain boleh sayang dan cinta kan awak macam saya buat. tu je saya mintak. AMIN (: ILY hasif rosli .. blow kiss* muachcccc

No comments: