Monday, June 27, 2011

well this is my new me


saya sudah berambut pendek ,yay semangat rasenye na mule kan langkah baru ,FYI: im already single , but then ta rasa macam lege apa pun sebab still thinking of him kan (hasif) bulan bulan yang lepas hampir hampir jadi sangat sangat menggila, tatahu macam na cakap,tuhan je tahu betapa perit sangat hati aku ne, apa yang aku sedih sangat kenapa dia sekse aku camne,may be dia tak perasan ,aku bukan berubah sebab dia,dan aku tanak pun jadi liar,just kadang kadang tu entah kenape susah sangat na senyum macam hari hari biasa, rasa macam masa hidup ne dah singkat sangat tade dia, sebab tu aku pilih jalan mudah pergi club, dengan keadaan terok dengan girls aku ,tapi diarang still support aku to forget him, tapi sampai bile aku na macam ne ? -,-' so aku decide untuk delete FACE book hasif dari terus jadi friend list aku,tapi kadang kadang aku still bukak profile dia tengok muka dia dari jauh pun tape la.hilang la sikit rindu ne. (; kak na awal awal lagi da delete aku after dia tengok gambar aku yg baru keluar dari balai, so sekarang aku dah faham, mereke sume takan anggap aku ne perempuan baik lagi.dan aku sangat faham yang mereke takan menyukai aku lagi walau apa cara pun aku cuba terangkan ,itu salah aku,memang aku dah buat silap paling besar . kenapa la dengan aku itu aku sendiri masih taktahu. ibu,kak long,kak na, awak.. saya rindu korang sume (: mintak maaf. awak,thanks awak ada bawak saya jumpe family awak (:
               I MISS YOU GUY'S 
hari ne 28.06.2011,aku putuskan untuk teruskan hidup walau pun tanpa dia. terima kasih sangat sangat. i still love you and you still in my heart macam dulu. ;)















 hey girl's korang memang rock my WORLD babe (: walaupun malam tu malam paling suck tapi kita still boleh buat kepala gila kan ! I LOVE YOU pet's :D xoxo*



okay, sekarang what im try to said is, hanya mampu berdoa dan berharap agar esok hari yang paling gembira & try untuk berubah sepenuhnye INSYAALLAH, tuhan itu maha mengampun, dan aku percaya yang aku bukan la seorang insan yang sia sia kan hidupnya, aku janji aku takan terus ikut hati aku perlu gune kan akal dan fikiran aku .IBU, adek sayang kan ibu, berat hati na tinggalkan ibu sebenarnye, ibu la perempuan yang berjaya dalam hidup,ibu mampu besar kan adek dan adik beradik yang lain walaupun tanpa husband selama 10 tahun yang lama,tapi ibu masih kuat tempuhi hidup ibu walaupun dengan hari hari yang terok. Ibu,terima kasih. Lambat laun lepas adek habes belaja dan bekerja adek mampu jaga ibu sampai la ibu takde ;) your daughter -zafirah binti abdul ghaffar.

No comments: