Tuesday, May 31, 2011

too much to think

salah kah aku ? jahat kah aku ? apa cara lagi perlu aku buat supaya kau faham dengan satu ayat ini dengan teliti ? 'AKU AGAK PENAT UNTUK TERUS MENIPU YANG AKU BAHAGIA DENGAN KAU'
kadang kadang aku happy la, betul ta tipu tapi kalau bergaduh gila gila sampai tahap yang aku sendiri ta boleh tahan, boleh ke aku teruskan hubungan neh ? susah , bukan senang . orang lain pun mata ta senang tengok kita.
ada macam macam alasan lagi kenape mereke ta suka, tapi aku yang akan rasa kecewe. sebab tu aku kata aku ta pernah bahagia, mungkin lambat laun nanti aku akan bahagia jugak dengan dia, tapi bila? sekajap je akan okay tapi akan bertambah teruk dan teruk dengan masa yang agak berpanjangan sampai ambil masa berminggu minggu. itu la ego aku, ego yang takan ke mane. even doe macam tu, aku still akan setia dengan dia. this i promise. takan ada yang lain dan takan ada pengganti.
umur sekarang da 19, masing masing ada tujuan sendiri. aku pun. aku nak life yang ada pendirian & yes aku na kecapi aku punya kerjaya.

Another a week aku akan balik semula ke kolej ,aku dengan hasif pulak back to normal. okay okay je. dah baik balik. -,- macam tu la kiteorang . by the way dia suruh aku dtg rumah dia so that boleh balik kolej di mantin sama sama. aku memang nak sgt pergi sana tapi duit aku ta kot ta cukup, lama lama aku segan kalau asyik asyik dia je yg hulur duit bagi kat aku, walau pun kami share tapi duit dia lagi banyak tanggung aku sekarang.. even aku neh girlfriend dia tapi aku dah cukup segan dengan dia. ya tuhan, lembut kan la hati aku supaya aku akan terus bersama dia. amin (:

No comments: