Monday, May 23, 2011

HANYA TUHAN TAHU BETAPA GEMBIRA NYA AKU

Jangan kau datang lagi aku rayu sangat. jangan kau kate kau sayang aku sebab nanti  hati aku sakit. oh tidak aku takan marah. dan aku takan ungkint sebab nanti aku bertindak gila, kenape aku akan jadi macam tu ? sebab payah na lupa kan kau tapi aku cube ,jadi jangan lah kau pernah anggap aku neh sesiapa kerana aku dah let go kau jauh jauh dari hidup aku. siapa perempuan itu ? aku tanak ambil tahu ,sebab kau akan selalu 'ber sms' dgn dia kan? dan tak mustahil kau ta kan curang dengan aku ? sampai mana lagi aku pelu dengar semua luahan hati kau ? macam mane dengan hati aku?  dan bukan seorang perempuan je kau akan sms. Ramai dan ramai lagi, dan tak mustahil kau akan sayang dia macam kau pernah cakap kat aku sebelum ne. tape. kau buat lah ape kau na buat, aku dah lali dengan sikap kau. sekarang siapa yang tipu siapa . Aku takan menggunakan telefon,sebab aku tahu lambat laun benci aku pun kat kau aku akan sms kau jugak, jadi aku putuskan kata hati aku ,aku takan menggunakan telefon sampai masa nanti kalau aku rase betul betul perlu, yes aku mesti gunakannya. dengan lege hati ,aku dah angkat kaki jauh jauh. sebab ketiadaan kau buat aku berfikir yang aku tak patut dengan kau walau tinggi mane kau janji dengan aku, harus ke aku percaye ? kite belum ada ape ape kaitan dan bende tu takan kau mampu buat kalau sekadar dari mulut manis kau. bak kate orang, 'kita hanya merancang,tuhan yang menentukan' 
jadi, sekian . we are so over 

No comments: