Monday, October 31, 2011

Tiada Yang mustahil kalau DIA memang untuk aku

(: Sekalai lagi menulis di blogger, bercerita dengan orang lain tiada respond ,kadang kadang kesal dengan diri sendiri dan apa yang dah jadi. Sejak bekerja di Sub Mid Valley , promoter di butik saja, saja cari duit lebih, entah mengada susah kan diri sendiri. Kadang kadang teringat dengan Si Hasif bila tersentap dengan benda yang secara tiba tiba.Menagis sebak tapi biar lah.Aku ada Aidil, dan dia selalu dengan aku (: Untuk apa aku na berdalih pada orang lain ? semua jadi tidak kena,bila kadang kadang aku sendiri yang buat salah sendiri , aku mintak maaf dengan Aidil kalau betul betul terguris hati dia, bila sudah berjumpa keluarga Aidil, Mama dan kawan dia yang lain, terasa macam lain sangat, baru aku kenal macam mana keadaan realiti hidup dia. Tapi tak apa,aku ta kesah pun dengan susah yang dia tempuh sekarang sebab dari situ aku rasa kuat, aku mengalah jadi ego dan bongkak dan aku bangga ada teman lelaki macam dia,  dia pandai urus hidup sendiri walau dengan susah yang aku sendiri ta pernah macam tu, dia positif dengan segala perkara ,aku bahagia tak henti henti selama 3 bulan berpanjangan ,sampaikan aku teragak agak dengan kebiasaan aku sendiri, ingin jadi diri aku yang dulu atau berpura pura untuk jadi orang lain atau cuba untuk berubah selepas belajar memahami dunia seoarang lelaki yang berani tempuh hidup dengan macam macam dugaan (: Kalau jodoh kami berpanjangan aku takan agak agak yang dia memang orang yang akan temani aku sepanjang hidup hingga lah nafas terakhir aku :) Amin. -Aidil Adhwa Bin Roslee . I will Marry You . Only You
I LOVE YOU 
This I promise <3

No comments: