Saturday, August 27, 2011

Friend or Foe ? Di sini bermula (:

Macam mana na mula ye ?


 well first of the all , i would like to said thanks kepada wafi, sebab dia la I kenal kamu semua termasuk la CINTA hati saya ^.^ hah ini la wafi, kat mana aku nangis kat situ lah dia, dia banyak suruh aku sabar weyh,kejutkan pergi kelas sampai kan haritu sempat dia ucap 'siapa lah yang bakal jaga rara nanti ye ?'woah ayat tuh sentap abes tahu tak. tapi di sebab kan you lah, i found my self back and replaced the old to the new ONE
:D shake hand wafi :0




Ini Eny,all the time aku akn on call and menagis thru the phone bercerita tengtang sedih aku, hari hari ye memang aku kene senyum walau hari teruk aku sampai aku sendiri give up, di sebab kan Eny jadi tulang belakang aku aku terasa seperti hidup kembali & tahniah Eny sebab dah gembira kembali hidup bersama Razi aku doakan korang bahagia sampai la ke bila bila xoxo tqvm sebab care sangat kat aku .





Ini budak budak kolej LINTON, 
kali pertama berjumpa di Mir Sadi Maju ,restoren arab yang penuh negro dan shisha,hidup kami haritu repeat dan repeat benda yang sama,pagi sampai petang kelas,malam starting jam 8 malam hingga ke lewat malam akan bersengkang mata la kat table M.hafezz dengan bercawan cawan dah gelas,haha itu kelaka apa yang kami sembang semua mangarut boleh jadi bahan gosip dan so on and kalau korang nak tahu ,lelaki kalau berjumpa lelaki,meraka punya gosip kalah kite kite yang perempuan ne dan mereka berubah seakan akan wanita SOMETIMES -,-
FYI: They are not a GAY but they are GAY (:







\



haaaa ini dia pelawak gila topik kenalkan imal dan ezzat,
mereka berdua ni gedik, mengada, ish susah la na describe mereka dua ne kadang kadang macam songsang pun ada hihi kalau korang baca agak agak korang marah ta ? Tayah na marah sangat lah ye ,bukan i takut pun dengan suara garang you, sikit pun ta macam garang macam jantang *** adalah. korang marah tak kalau i cakap camneh ? alah chill la bukan selalu dapat gelaran haha.

p/s: kalau ada mereka kan, best jugak lagi lagi imal,mulut dia popekpopek .
kalakau ezzat dia mengada ngada haha paling ngam ,sepadan lah tuh.


Ini azzad dan shasha :D
okay ini yang last okay.mereka dua sweet couple yang agak hardcore kot ? entah la susah jugak na describe mereka ni, tapi memang suka la jalan hidup and jadual mereka, ezzat suka biskut teddy,shasha suka study (: hihihi dan gelak macam ni 











Ini eddy,bibir dia seksi :p
haha,well ta banyak na cakap pasal dia, dia kawan yang baik caring juga,
suka diamkan diri kalau dia sendiri rasa topik tu ta sesuai di bualkan lebih suka dengan diri dia sendiri dan saya kagum dengan dia (: hihihi bibir you seksi :D



cerita nye ta habes di sini,and never will be an ending ,friend forever ,what happen in mantin stay in mantin(like imal said) but what will happen latter or sooner is will be a rumors ,I cant wait to see you guys after Raya :0 & i miss you guys so bad itu je ):

No comments: