Tuesday, July 19, 2011

My Precious

Ini baju yang aku dah lame idamkan, may be lewat tahun ini aku na beli,sekadar na buat koleksi berfesyen dan memang ini antara brand baju kegemaran aku (:
  • well,alhamdulillah duit yang aku kumpul dah makin banyk dan start sekarang ne la aku na buat sombong aku macam zaman gemilangan aku dulu.teruskan sombong kau tu yang duit banyak mana kau dapat sekarang sebab sikt pun aku tak hadap, atas usaha aku sendiri aku tunjuk kat kau macam mana hasil kejayaan aku, kaya tu kejap je, tapi kalau lupe dri kejap je kau lingkup. dan lepas tu,aku na senyum puas puas selebar lebar alam HAHAHAH

aku suke pilih yang simple tapi agak kasual,aku pun taktahu dari dulu aku sukekan cutting yang macam neh rupe ,for me cukup la macam neh lagi better mungkin nampak lagi nice and sweet tak la terlalu vouge kan .








I'm in <3 with this shoes 

















My future  hand phone 10 years coming 

I want this laptops so bad !



This s my favorite expensive stuff 




I will love you guys if you can buy all of this fer me 
 :D

No comments: