Thursday, July 21, 2011

DUIT ?


  • Duit,kau la kebanggaan ku, kalau ada kau semua nya cukup. baju baru,seluar baru, beg baru,kasut baru semua nya baru.kau la DUNIAWI ku,semuanya kau sampai aku lupa kan tengtang hal hal yang sepatutnye, CINTA,cinta ta boleh di jual beli dengan duit ,cinta itu mudah di pikat dan sukar di lepas 
kadang kadang kalau tiada kau DUIT,susah aku mahu survive sampai kan tiada duit rasa macam menggila
HAHAHAHA'ini la lagak orang berduit bila ketawa. kalau tiada kau duit menangis tak berlagu tapi tidak semua nya kita berdiri dengan tapak kaki kita ini dengan duit. cube lupekan hal duit. cube lupe kan sales yang tengah sibuk di muka intrance butik kedai mahal. lupe kan PRICE TAG. dan aku tidak memerlukan duit kau,kerana dengan kejayaan aku itu adalah KEBANGGAAN aku sendiri dan aku bangga dengan diri aku kerana kejayaan aku aku KAYA. (: 

No comments: