Sunday, February 20, 2011

Hello Mr.Blogger




lame nye aku ta tulis blogger since ade bf neh kan,well yeah how we star ? actually in this lately macam macam hal jadi. but it's ok i don't mind just pray to GOD so that anything worst will never be happen (:
thanks to GOD, dengan ada nye sabar tu aku bertindak positif atas diri sendiri try untuk accept ape yang jadi.
syukur dengan sangat kadang kadang manusia neh sukar untuk di fahami tapi bile ada teman untuk talk aku rase lege. itu la manusia perlukan someone untuk keep in touch ,untuk di fahami la kononye . haih letih la hari hari macam neh dengan kelas lagi. well anyway ibu aku da semakin renggang dengan sikap aku dan aku tak tahu kat mane salah aku. aku takut na face dia dan tanye ,ape salah aku cause sometimes when in try to face her and try to talk where's my wrong i just can't said anything . sebab ade perasaan malu dan tak tahu macam mane nak mula. ibu ,anak mu ini mintak maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut. abang abang ku yang tersayang, terima kasih dengan segalan advice . im understand why you seem looks so anger with me cause ,heel yeah a person like me always make a mistake ,it's not one but many time's. a fight between me and him make me realize yang kami kadang kadang susah na terime pendapat.T__T god help me from this all bullshit, i can't carry all this for move on my life. i just want alive like a other human being .yes. i really love you hasif.i don't mind what people said about us, as long kite boleh defend relationship kita GOD willing ,with what all we wish will coming true. AMIN.. saye ta larat da.. thanks kerana membaca. I know i'm not a good & perfect girl like u wish but i can be good to you (:








No comments: