Sunday, December 12, 2010

KAU KATA KAN CINTA GUNAKAN AKAL,TAPI BILA AKU GUNA KAN KAU YANG MENYANGKAL,BAGAIMANA NAK KEKAL?

Berapa kali perlu aku bagitahu dia, yang aku sayang dia sorang je.
Tapi nak buat macam mana if dia sendiri tanak percaya,bila dah putus,bagi rilek 3 minggu dia carik laen,bila aku tulis blog neh pandai pulak dia carik aku said sorry , aku punya hati macam mana?
Dia senang la na said sorry bagai semua.say sorry ta cukup la,hati aku sakit ada la. 
Musim luruh da tiba,kebelakangan neh,ex aku ramai  yg datang carik
tapi,jimo dan shafiq jalai ni aku gagal di temui,ceceh bahasa apa aku guna entah.Aku sangat terkejut bila ex bf aku dulu add aku di fb..kami masih kawan dan aku mahu kekal kan begitu.


kenapa engkau tak percaya aku ? SEBAB 
  1. kau suka dengar cakap orang lain
  2. kau ta pernah percaya deengan aku
  3. hakikatnya kau memang ta sayang aku dan cepat cepat tunggu untuk aku mintak putus
  4. kau deal kan semuanye supaya kau rase aku dengan kau pasangan yang palaing match
  5. Ape saje lah dalam akal dan fikiran kau? sedang kan kau tade pendirian yang tetap 
full stop !

No comments: