Saturday, December 11, 2010

Im sure,I'll be fine (:

HERE WE START AGAIN
 Well, may be aku neh macam moron sometime tapi actually aku tidak.Hujung tahun pasti ada penghujung gembira for me,kan kan., So aku tunggu new year neh,where is the best places for me untuk celebrate dgn kawan kawan.boy friend? hell NO la. untuk masa sekarang la,im sure later or sooner aku jumpe lah tuh orang yang betul betul match dengan aku ^__^  Oh GOD ,please guide me from big sins .. amin.

BTW,I'm going 19 untuk tahun depan ,wow ! aku dah tua. Bila na tamatkan mase bujang aku pulak HAHAHHAHAHAH! Happy becoming new YEAR !



 Her name is Mimi Marlinda 
She is a lil bit nuts :D Yes she is !
Suka merajuk ,mengada ,na barang mahal mahal je, nasib baik kau adek aku HAHA.
kami plan akan ke Langkawai, tggu dia rompak bank dulu. actually dia suruh aku tulis kat blog neh yang dia baek,kaya,cute.
Hakikatnya,dia memang baik pun. pendengar yang baik bile aku sedih sedih, siap nyanyi time on call tuh. Hebat kan.:D
HAHAHAHHAHA ! Mimi selalu mintak 'bak pakwe sorang,Aku single' Lagi satu mulut dia memang ta leh bla, asal perangai aku macam sial,sebab mulut dia pun da macam sial ,ada kene mengene tuh MAUAHAHHAA.
yaaa,we share a lot of secret world.
& Mimi, Rara love you. :D DONE

No comments: