Friday, January 7, 2011

Ditipu dan terus di tipu




Terima kasih. Hasif Rosli
semalam jam 7.30 pagi, hasif tidur dan ta sedar,aku berpeluang tengok phone dia, check inbox dia,
saje la kan sebab dia memang susah na bagi phone dia kat aku dia kate privacy la . ok fine at last tuhan tunjuk jugak kat aku.. bile aku check inbox msg dia aku tgok ade msg dari MY SAYANG aku ingat aku. rupenye bukan. bile mase aku paggil dia dady tah. mummy dady ,woah sweet sgt massage dia weyh. kenape dia tipu aku.
tapi aku pretend buat tatahu. kau kate kau sayang aku hasif ! tapi sebenarnye ta ! kau ada perempuan laen kenape kau tipu aku ! i give you my trust ! everything ! kau buat aku macam neh ! kenape kau masih na stay dengan aku haaa ! ? what the hell playing inside your head matafaka ?! tolong la aku sekali je ? tolong la jujur dengan aku.. tolong la jangan buat aku macam barang mainan kau. siapa elly actually ? tolong la tinggal kan aku..
aku na pergi jauh dari kau. kau penipu... kan bagus aku mati je.


*aku akan terus kan hidup dan cube untuk memaafkan orang,try to forget. and try to move on even without him ,GOD willing ,aku boleh..
p/s: dah la hasif ,tade gune kau na cakap ape ape dengan aku lagi. (;

No comments: